Σχολείο αλληλεγγύης για τους μαθητές που οι οικογένειές τους έχουν πληγεί από την κρίση διοργανώνουν καθηγητές του νομού. Την προσπάθεια στηρίζουν η Ε.Λ.Μ.Ε Ηρακλείου , ο Σύλλογος Αδιόριστων Εκπαιδευτικών και το Σωματείο Μισθωτών Εκπαιδευτικών.
Η κίνηση ξεκίνησε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς και τα μαθήματα θα αρχίσουν την ερχόμενη βδομάδα και θα αφορούν, αρχικά, τους μετεξεταστέους μαθητές. Στη συνέχεια, και καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, θα γίνονται μαθήματα για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Η πρώτη συνάντηση θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου στις 5 το απόγευμα στο 9ο Γυμνάσιο, όπου θα βρίσκονται οι καθηγητές που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο σχολείο αλληλεγγύης.
Οι εγγραφές θα πραγματοποιούνται στη διεύθυνση του σχολείου, απογευματινές ώρες στον υπεύθυνο λειτουργίας των μαθημάτων. Επίσης, θα γίνονται στην ΕΛΜΕ τηλεφωνικά ή με email καθώς και στο Σύλλογο Αδιόριστων Εκπαιδευτικών (sil.adior.ekp.ira@gmail.com).
Μαθήματα θα γίνονται, επίσης, στο 12ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Οι διοργανωτές του σχολείου αλληλεγγύης τονίζουν πως «θέλοντας να καταθέσουμε εμπράκτως την εναντίωσή μας στη λαίλαπα κατά των λαϊκών κατακτήσεων που έχουν εξαπολύσει Κυβέρνηση, ΔΝΤ, ΕΕ αλλά και να συμβάλουμε στον αγώνα για την ανατροπή της εξαθλίωσης, αναλαμβάνουμε την πρωτοβουλία οργάνωσης «μαθημάτων αλληλεγγύης» και διδακτικής ενίσχυσης μαθητών που οι οικογένειές τους πλήττονται κατάφωρα οικονομικώς.
Μόνος δρόμος είναι οι κοινοί αγώνες και η αλληλεγγύη!
Για το σκοπό αυτό καλούμε όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να συνεισφέρουν στην προσπάθεια αυτή δηλώνοντας τη συμμετοχή τους (Ονοματεπώνυμο, Ειδικότητα και Διαθεσιμότητα) στην ΕΛΜΕ Ηρακλείου (στέλνοντας e-mail).
Σε πρώτη φάση τα «Μαθήματα Αλληλεγγύης» θα λειτουργήσουν σε δύο σχολικές μονάδες, το 9ο και το 12ο Γυμνάσιο, θέλοντας να ξεκινήσουμε την προσπάθεια μας από περιοχές που έχουν μάλλον μεγαλύτερη ανάγκη με έμφαση στη βασικότερη γυμνασιακή εκπαίδευση. Φυσικά όλοι οι μαθητές του Ηρακλείου, όχι μόνο των παραπάνω Γυμνασίων, είναι ευπρόσδεκτοι να παρακολουθήσουν τα ενισχυτικά αυτά μαθήματα.
Θέλησή μας είναι να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης για την παιδεία σε μια περίοδο όπου η δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση απαξιώνεται καθημερινά.».
Οι καθηγητές αναφέρουν, ακόμα, ότι «σχολικές μονάδες καταργούνται ή συγχωνεύονται, όλες υπολειτουργούν, μαθητές κάνουν μάθημα χωρίς σχολικά εγχειρίδια ενώ όλο και περισσότεροι γονείς αδυνατούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά στις ανάγκες που δημιουργεί το υπάρχον εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Τα «μαθήματα αλληλεγγύης» δε δημιουργούνται για να αναπληρώσουν τις ελλείψεις της δημόσιας εκπαίδευσης αλλά για να προσφέρουν ίσες ευκαιρίες στους μαθητές.»
Τέλος, τονίζουν πως «συνάδελφοι εκπαιδευτικοί από το Σύλλογο Αδιόριστων και από το Σωματείο Μισθωτών Εκπαιδευτικών έχουν δηλώσει την πρόθεσή τους να συμμετέχουν και καλούμε μόνιμους και συνταξιούχους συναδέλφους να δηλώσουν επίσης συμμετοχή.
Στα παραπάνω σχολεία, όπου θα λειτουργήσουν τα τμήματα μαθημάτων, θα οριστεί ένας υπεύθυνος από κάθε σωματείο για την εύρυθμη λειτουργία τους.»
Σημειώνεται πως για το 12ο Γυμνάσιο θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση.
«Να γίνει το σχολείο πυρήνας ζωής»
Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου, κ. Λάζαρος Μάρκου, αναφέρει στην «Π» πως «γνωρίζουμε ότι η ζωή όλων εδώ και δύο με τρία χρόνια έχει μπει σε μια πρωτόγνωρη διαδικασία, γνωρίζουμε τι συμβαίνει στα σχολεία όσο αφορά στη σίτιση των μαθητών, τις μεγάλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό και σε υποστηρικτικά μέτρα, ενώ καταργήθηκε η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη»
Όπως εξηγεί, στο σχολείο θα υπάρχουν καθηγητές από όλες τις ειδικότητες και θα εξυπηρετούνται μαθητές, όχι μόνο των 9ου και 12ου Γυμνασίων, αλλά όσοι μαθητές επιθυμούν, χωρίς κριτήρια. Σκοπός είναι η στήριξη παιδιών από οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, με άνεργους γονείς ενώ « δεν μπορούμε να αποκλείσουμε κανένα που θέλει διδακτικό συμπλήρωμα», αναφέρει ο κ. Μάρκου.
Τονίζει, ακόμα, πως «είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά, θα καλύψουμε όλα τα παιδιά. Θέλουμε να κάνουμε το σχολείο πυρήνα ζωής, όλοι μαζί να προσπαθήσουμε αντιμετωπίσουμε την κατάσταση που ζούμε με τις συνέπειες μιας πολιτικής που εξαθλιώνει. Θέλουμε να βελτιώσουμε την κατάσταση και να αναπτύξουμε δράσεις πολιτιστικές και κοινωνικές, να μην είναι ένα σχολείο στεγνό, αλλά να γίνονται συζητήσεις».
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου